FAQ - Najczęściej zadawane pytania
-
Jak złożyć zamówienie? Aby złożyć zamówienie na stronie naszego sklepu, wybierz produkt oraz oznacz jego opcje dodatkowe i kolorystyczne i następnie dodaj produkt do koszyka. Tam potwierdź wybrane przez Ciebie produkty. Następnie wybierz najwygodniejszą formę płatności oraz rodzaj dostawy zamówienia. W kolejnym kroku wpisz dane do wysyłki i potwierdź akceptację regulaminu sklepu. Na koniec zobaczysz podsumowanie całości, a gdy wszystko się zgadza, zamawiasz wybrane produkty w sklepie Edinos.pl. Zamówienie możesz też złożyć telefonicznie pod numerem tel. 81 464 35 73 lub mailowo na adres: sklep@edinos.pl -
Jak anulować zamówienie? Anulowanie zamówienia jest możliwe w sytuacji, gdy towar nie został wysłany. Aby anulować zamówienie prosimy o kontakt z obsługą sklepu internetowego. Można tego dokonać telefonicznie pod nr tel 81 464 35 73 lub mailowo: sklep@edinos.pl -
Czy mogę zmienić zamówienie? Oczywiście, zmiana zamówienia jest możliwa w przypadku, gdy towar nie został wysłany. W tym celu prosimy skontaktować się z obsługą e-sklepu. Można tego dokonać dzwoniąc pod nr tel 81 464 35 73 lub mailowo: sklep@edinos.pl -
Jak sprawdzić status złożonego zamówienia? Jeżeli złożyłeś zamówienie jako zalogowany użytkownik, to jego status znajduje się w sekcji „Twoje konto” - „Historia zamówień”. W pozostałych przypadkach status można sprawdzić, kontaktując się z obsługą e-sklepu pod nr tel 81 464 35 73 lub mailowo: sklep@edinos.pl -
Nie dostałem potwierdzenia zamówienia. Jak sprawdzić, czy jest realizowane? Brak potwierdzenia oznacza, że zamówienie nie zostało złożone lub został podany błędny adres mailowy. W takich przypadkach należy skontaktować się z obsługą e-sklepu. Można tego dokonać dzwoniąc pod nr tel 81 464 35 73 lub mailowo: sklep@edinos.pl
-
Jaki jest czas dostarczenia przesyłki? Czas dostawy jest określony przy każdym produkcie w polu "wysyłka". Do podanego czasu należy doliczyć 1-2 dni na zrealizowanie dostawy przez firmę kurierską. W przypadku zamówienia kilku różnych produktów, z innymi terminami realizacji, Twoje zamówienie może być podzielone na kilka dostaw. W przypadku jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie, pod nr tel 81 464 35 73 lub mailowo: sklep@edinos.pl -
Jaki jest koszt transportu mebli pod wskazany adres? Podstawowy koszt dostawy znajdziesz zawsze na stronie konkretnego produktu. Całkowitą stawkę dostarczenia zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu formy dostawy. -
Jak sprawdzić lub zmienić termin dostawy? Jeżeli dokonałeś zakupu jako zalogowany użytkownik, to status zamówienia i termin dostawy możesz sprawdzić w zakładce: „Historia zamówień” na Twoim koncie użytkownika. Jeśli chcesz zmienić termin dostawy skontaktuj się z obsługą e-sklepu pod nr tel 81 464 35 73 lub mailowo: sklep@edinos.pl. Termin dostawy może zostać zmieniony tylko w przypadku, gdy zamówienie nie zostało wysłane. -
Moje zamówienie jest opóźnione. Jak sprawdzić termin dostawy? Jeśli nie zdążyliśmy Cię o tym poinformować, skontaktuj się z nami pod nr tel 81 464 35 73 lub mailowo: sklep@edinos.pl -
Czy można złożyć zamówienie z dostawą za granicę? Wybrane towary z oferty naszego sklepu możemy wysłać za granicę. W celu uzyskania informacji o możliwości wysyłki za granicę danego produktu, skontaktuj się z nami pod nr tel 81 464 35 73 lub mailowo: sklep@edinos.pl -
Czy cena dostawy obejmuje wniesienie? Cena transportu nie obejmuje wniesienia towaru do mieszkania. Przesyłki dostarczane są pod drzwi budynku (obiektu). -
Dostarczono mi nieprawidłowy artykuł. Gdzie i jak mogę to zgłosić? Bardzo przepraszamy za tę pomyłkę. Prosimy o zgłoszenie zaistniałej sytuacji obsłudze sklepu pod numerem telefonu 81 464 35 73 lub mailowo: sklep@edinos.pl. Nieprawidłowy towar zostanie odebrany na koszt sklepu. Po odebraniu, zostanie zlecona wysyłka właściwego produktu. -
Firma kurierska nie dostarczyła przesyłki. Czy możliwa jest ponowna dostawa? Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia w kolejnym dniu roboczym. Jeśli obie próby doręczenia okażą się nieskuteczne, przesyłka wróci do magazynu nadającego towar. W takim przypadku istnieje możliwość ponownej wysyłki zamówienia. W tym celu skontaktuj się z nami pod nr tel 81 464 35 73 lub mailowo: sklep@edinos.pl
-
Jakie są metody płatności? W sklepie Edinos.pl możesz wybrać następujące formy płatności:
Za pobraniem, czyli płatność przy odbiorze. Za zamówienie zapłacisz gotówką kurierowi w chwili jego dostawy. Paczki pobraniowe nadawane są od razu po skompletowaniu zamówienia. Płatności pobraniowe dostępne są dla zamówień na wybrane produkty.
Wpłata na konto bankowe: Za zamówienie zapłacisz przelewem bankowym na konto bankowe podane poniżej. Czas realizacji zamówienia zależny jest od czasu w jakim pieniądze zostaną zaksięgowane na koncie oraz od statusu dostępności produktu wyświetlanego na sklepie. Dane do wpłaty: Raiffeisen Bank: 19 1750 0012 0000 0000 3716 6863.
Płatności poprzez przelewy błyskawiczne (e-przelewy). Dostępne są następujące formy płatności: Karty płatnicze, mTransfer, Inteligo, MultiTransfer, Przelew ING Bank Śląski, Pekao24, Bank Zachodni WBK, Millenet, Deutsche Bank, Bank BPH, Kredyt Bank, PKO BP (konto Inteligo), Credit Agricole, Nordea, Przelew z BPH, CitiBank Handlowy oraz inne.
-
Jak zmienić formę płatności i dane adresowe? Aby zmienić formę płatności lub adres dostawy skontaktuj się z obsługą e-sklepu. Można tego dokonać dzwoniąc pod nr tel 81 464 35 73 lub drogą mailową, wysyłając zgłoszenie na adres: sklep@edinos.pl -
Czy jest możliwość zakupu mebli na raty? Tak, oferujemy sprzedaż mebli poprzez wygodny system ratalny. Informację o takiej formie płatności odnajdziesz przy każdym produkcie. -
Jak mogę otrzymać fakturę Vat do zamówienia? Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT wystawioną na dane firmy wystarczy, że przed złożeniem zamówienia wprowadzisz niezbędne dane w zakładce "Moje Dane" dostępnej w menu konta. Jeśli dokonujesz zakupu bez rejestracji konta, w formularzu zamówienia wybierz przycisk Faktura jako typ rachunku oraz Firma jako typ odbiorcy i postępuj dalej zgodnie z wytycznymi formularza.
-
W jaki sposób mogę złożyć reklamację? Jeśli zakupiony artykuł posiada wadę lub jest uszkodzony, zaloguj się na swoje konto użytkownika, wejdź w zakładkę; Reklamacje, kliknij przycisk: Zgłoś reklamację i postępuj zgodnie z wytycznymi formularza, podając numer zamówienia, szczegółowy opis wad produktu, numery (symbole) uszkodzonych elementów z instrukcji u oraz załączniki: zdjęcia obrazujące usterkę, protokół szkody spisany z kurierem. Po pozytywnym rozpatrzeniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą mailowo, aby przekazać w jakiś sposób zgłoszenie reklamacyjne zostanie zrealizowane.
Reklamację można złożyć również mailowo, przesyłając zgłoszenie reklamacyjne na adres: sklep@edinos.pl. Zgłoszenie mailowe powinno zawierać zdjęcia uszkodzonych elementów, ich symbole z instrukcji montażu, oraz informacje jakiego mebla i zamówienia ono dotyczy. -
Jaki jest czas na złożenie reklamacji? Reklamacje z tytułu szkód powstałych w transporcie należy zgłosić w terminie 7 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku gdy reklamacja dotyczy innych wad ukrytych towaru, ujawnionych w trakcie jego użytkowania, reklamacja może powinna zostać złożona w okresie, na jaki została udzielona gwarancja. -
Jaki jest czas na rozpatrzenie reklamacji? Czas na rozpatrzenie zasadności to 14 dni kalendarzowych i w tym terminie otrzymasz od nas informację w sprawie zgłoszenia. Jeżeli zgłoszenie zostało uznane a Twoim żądaniem była wymiana towaru lub jego elementów – poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie, gdy nowe elementy będą do wysyłki. W przypadku innych uznanych żądań: wymiany, obniżenia ceny, czy zwrotu gotówki oczekuj na kontakt telefoniczny lub wiadomość mailową. Pamiętaj: czas realizacji reklamacji jest różny, w zależności od asortymentu i jego dostępności. Dokładamy wszelkich starań, aby był to najkrótszy, aczkolwiek możliwy technologicznie termin. -
Jak sprawdzić status reklamacji? Aby sprawdzić status reklamacji zaloguj się na swoje konto użytkownika i wejdź w zakładkę: Reklamacje bądź skontaktuj się z nami telefonicznie, dzwoniąc pod numer 81 464 35 73 lub mailowo: sklep@edinos.pl -
Dostarczono mi uszkodzony produkt. Jak spisać protokół szkody towaru? Jeżeli paczka jest widocznie uszkodzona, spisz protokół z kurierem w momencie odbioru przesyłki. Jeżeli opakowanie nie było naruszone, a produkt w środku jest uszkodzony, niezwłocznie skontaktuj się z infolinią przewoźnika i poproś o przysłanie kuriera, który spisze protokół. Aby taki protokół był ważny, musi zostać spisany w ciągu 7 dni od daty dostarczenia przesyłki. W przypadku otrzymania produktu uszkodzonego w całości lub w części, wstrzymaj się z jego montażem i zgłoś ten fakt obsłudze sklepu, w celu przesłania reklamacji do producenta towaru i jego wymiany lub naprawy. Złożenie towaru, który jest wadliwy może skutkować odrzuceniem zgłoszenia gwarancyjnego przez producenta mebla.
-
Chcę zwrócić produkt. Jak wygląda procedura zwrotu? Towar zamówiony w sklepie Edinos.pl możesz zwrócić w terminie 100 dni od daty otrzymania zamówienia. Wzór oświadczenia znajduje się tutaj. Aby skorzystać z możliwości zwrotu produktu, prześlij nam wypełniony wzór oświadczenia na adres mailowy: sklep@edinos.pl, a w odpowiedzi wyślemy adres magazynu dla zwrotu przesyłki. -
Czy mogę zwrócić materac? Możesz zwrócić materac jedynie w oryginalnym opakowaniu. Po jego otwarciu nie ma już takiej możliwości. -
Czy mogę zwrócić zmontowany mebel? Masz możliwość zwrotu zmontowanego mebla. Sprzedawca ma jednak wtedy prawo do zmniejszenia wartości towaru z uwagi na korzystanie z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Ewentualne zmniejszenie wartości będzie ustalane przez sprzedawcę po otrzymaniu przez niego towaru i ustaleniu stopnia zużycia lub uszkodzenia. -
Czy mogę zwrócić uszkodzony towar? Jeżeli otrzymałeś uszkodzony towar, złóż reklamację. Zgłoszenie reklamacyjne możesz wysłać w następujący sposób: zaloguj się na swoje konto użytkownika, wejdź w zakładkę: Reklamacje i kliknij przycisk: Zgłoś reklamację. -
Zwróciłem zakup, kiedy dostanę zwrot pieniędzy? Pieniądze za otrzymany towar zwracane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia przesyłki ze zwrotem na magazyn. -
100-dniowe prawo zwrotu. Wszystkie artykuły zakupione w naszym sklepie podlegają zwrotowi – można go dokonać do 100 dni od momentu otrzymania przesyłki. Pamiętaj jednak, że przyjmujemy jedynie produkty, które nie noszą widocznych śladów użytkowania lub montażu.
-
Czy mebel jest zmontowany? W parametrach produktu znajdziesz odpowiednią informację o tym, czy mebel jest do samodzielnego montażu. -
Gdzie znajdę instrukcję montażu? Instrukcję montażu znajdziesz w paczce z zamówionym produktem. W przypadku zakupu niektórych produktów (np. wybrane łóżka dziecięce) instrukcja wysyłana jest w wiadomości e-mail, po wysłaniu towaru. -
Czy mogę zamówić produkt w wymiarach innych niż te, które są podane na stronie? Produkcja mebli oferowanych przez sklep Edinos.pl ma charakter seryjny. Oferujemy swoim klientom meble w takiej postaci, w jakiej przedstawione są na stronie internetowej naszego sklepu. -
Czy mebel wiszący zawiera kołki do zamontowania go na ścianie? Kołki nie wchodzą w skład zestawu. Różne rodzaje ścian wymagają różnych typów mocowań. Należy zawsze używać śrub i wkrętów odpowiednich do materiałów, z kórych wykonana jest ściana. Wkręty można zakupić w najbliższym sklepie z narzędziami.
-
Jak zarejestrować konto użytkownika? Jeśli nie masz jeszcze swojego konta, załóż je jak najszybciej! Aby założyć konto wejdź na stronę www.edinos.pl i wybierz zakładkę: Zarejestruj się, następnie podaj adres e-mail, utwórz hasło do konta, potwierdź konieczne zgody i kliknij przycisk: Zarejestruj. -
Jak zmienić moje dane adresowe? W zakładce Twoje konto masz możliwość wglądu do swoich bieżących i zrealizowanych zamówień, jak również utworzenia bądź zmiany swoich danych. Aby uzyskać dostęp do swojego konta zaloguj się za pomocą swojego adresu e-mail oraz hasła. -
Nie pamiętam hasła do mojego konta. Jak je odzyskać? Jeśli masz problemy z logowaniem, lub zapomniałeś hasła do swojego konta skontaktuj się z nami dzwoniąc na nr tel. 81 464 35 73 (pon-piątek 8.00-20.00), lub mailowo: sklep@edinos.pl -
Jak zapisać się na newsletter? Wpisz swój adres mailowy w pole: Zamów newsletter, którą znajdziesz na dole strony www.edinos.pl i kliknij przycisk: Zapisz. -
Jak wypisać się z subskrypcji newslettera? Jeśli chcesz zrezygnować z subskrypcji newslettera zaloguj się na swoją skrzynkę mailową, otwórz jeden z naszych newsletterów i przejdź do dolnej części wiadomości, gdzie znajdziesz komunikat: „Aby zrezygnować z newslettera, kliknij w podany link”. Gdy w niego klikniesz, zostaniesz poproszony o potwierdzenie chęci rezygnacji lub Twoja rezygnacja zostanie automatycznie zapamiętana przez system. W przypadku problemów skontaktuj się z nami telefonicznie, dzwoniąc pod numer 81 464 35 73 lub mailowo: sklep@edinos.pl -
Jak usunąć moje konto użytkownika? Jeśli chcesz usunąć konto użytkownika wejdź w zakładkę Twoje konto i kliknij przycisk: Usuń konto.