FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Zamówienia
  • Jak złożyć zamówienie?

    Aby złożyć zamówienie na stronie naszego sklepu, wybierz produkt oraz oznacz jego opcje dodatkowe i kolorystyczne i następnie dodaj produkt do koszyka. Tam potwierdź wybrane przez Ciebie produkty. Następnie wybierz najwygodniejszą formę płatności oraz rodzaj dostawy zamówienia. W kolejnym kroku wpisz dane do wysyłki i potwierdź akceptację regulaminu sklepu. Na koniec zobaczysz podsumowanie całości, a gdy wszystko się zgadza, zamawiasz wybrane produkty w sklepie Edinos.pl. Zamówienie możesz też złożyć telefonicznie pod numerem tel. 81 464 35 73 lub mailowo na adres: sklep@edinos.pl 
  • Jak anulować zamówienie?

    Anulowanie zamówienia jest możliwe w sytuacji, gdy towar nie został wysłany. Aby anulować zamówienie prosimy o kontakt z obsługą sklepu internetowego. Można tego dokonać telefonicznie pod nr tel 81 464 35 73 lub mailowo: sklep@edinos.pl
  • Czy mogę zmienić zamówienie?

    Oczywiście, zmiana zamówienia jest możliwa w przypadku, gdy towar nie został wysłany. W tym celu prosimy skontaktować się z obsługą e-sklepu. Można tego dokonać dzwoniąc pod nr tel 81 464 35 73 lub mailowo: sklep@edinos.pl
  • Jak sprawdzić status złożonego zamówienia? 

    Jeżeli złożyłeś zamówienie jako zalogowany użytkownik, to jego status znajduje się w sekcji „Twoje konto” - „Historia zamówień”. W pozostałych przypadkach status można sprawdzić, kontaktując się z obsługą e-sklepu pod nr tel 81 464 35 73 lub mailowo: sklep@edinos.pl
  • Nie dostałem potwierdzenia zamówienia. Jak sprawdzić, czy jest realizowane?

    Brak potwierdzenia oznacza, że zamówienie nie zostało złożone lub został podany błędny adres mailowy. W takich przypadkach należy skontaktować się z obsługą e-sklepu. Można tego dokonać dzwoniąc pod nr tel  81 464 35 73 lub mailowo: sklep@edinos.pl

 

Wysyłka i dostawa
  • Jaki jest czas dostarczenia przesyłki?

    Czas dostawy jest określony przy każdym produkcie w polu "wysyłka". Do podanego czasu należy doliczyć 1-2 dni na zrealizowanie dostawy przez firmę kurierską. W przypadku zamówienia kilku różnych produktów, z innymi terminami realizacji, Twoje zamówienie może być podzielone na kilka dostaw. W przypadku jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie, pod nr tel 81 464 35 73 lub mailowo: sklep@edinos.pl
  • Jaki jest koszt transportu mebli pod wskazany adres? 

    Podstawowy koszt dostawy znajdziesz zawsze na stronie konkretnego produktu. Całkowitą stawkę dostarczenia zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu formy dostawy.
  • Jak sprawdzić lub zmienić termin dostawy? 

    Jeżeli dokonałeś zakupu jako zalogowany użytkownik, to status zamówienia i termin dostawy możesz sprawdzić w zakładce: „Historia zamówień” na Twoim koncie użytkownika. Jeśli chcesz zmienić termin dostawy skontaktuj się z obsługą e-sklepu pod nr tel 81 464 35 73 lub mailowo: sklep@edinos.pl. Termin dostawy może zostać zmieniony tylko w przypadku, gdy zamówienie nie zostało wysłane.
  • Moje zamówienie jest opóźnione. Jak sprawdzić termin dostawy?

    Jeśli nie zdążyliśmy Cię o tym poinformować, skontaktuj się z nami pod nr tel 81 464 35 73 lub mailowo: sklep@edinos.pl
  • Czy można złożyć zamówienie z dostawą za granicę? 

    Wybrane towary z oferty naszego sklepu możemy wysłać za granicę. W celu uzyskania informacji o możliwości wysyłki za granicę danego produktu, skontaktuj się z nami pod nr tel 81 464 35 73 lub mailowo: sklep@edinos.pl
  • Czy cena dostawy obejmuje wniesienie?

    Cena transportu nie obejmuje wniesienia towaru do mieszkania. Przesyłki dostarczane są pod drzwi budynku (obiektu).
  • Dostarczono mi nieprawidłowy artykuł. Gdzie i jak mogę to zgłosić?

    Bardzo przepraszamy za tę pomyłkę. Prosimy o zgłoszenie zaistniałej sytuacji obsłudze sklepu pod numerem telefonu 81 464 35 73  lub mailowo: sklep@edinos.pl. Nieprawidłowy towar zostanie odebrany na koszt sklepu. Po odebraniu, zostanie zlecona wysyłka właściwego produktu.
  • Firma kurierska nie dostarczyła przesyłki. Czy możliwa jest ponowna dostawa? 

    Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia w kolejnym dniu roboczym. Jeśli obie próby doręczenia okażą się nieskuteczne, przesyłka wróci do magazynu nadającego towar. W takim przypadku istnieje możliwość ponownej wysyłki zamówienia. W tym celu skontaktuj się z nami pod nr tel 81 464 35 73 lub mailowo: sklep@edinos.pl

 

Płatności i faktury
  • Jakie są metody płatności?

    W sklepie Edinos.pl możesz wybrać następujące formy płatności:

    Za pobraniem, czyli płatność przy odbiorze. Za zamówienie zapłacisz gotówką kurierowi w chwili jego dostawy. Paczki pobraniowe nadawane są od razu po skompletowaniu zamówienia. Płatności pobraniowe dostępne są dla zamówień na wybrane produkty.

    Wpłata na konto bankowe: Za zamówienie zapłacisz przelewem bankowym na konto bankowe podane poniżej. Czas realizacji zamówienia zależny jest od czasu w jakim pieniądze zostaną zaksięgowane na koncie oraz od statusu dostępności produktu wyświetlanego na sklepie. Dane do wpłaty: Raiffeisen Bank: 19 1750 0012 0000 0000 3716 6863.

    Płatności poprzez przelewy błyskawiczne (e-przelewy). Dostępne są następujące formy płatności: Karty płatnicze, mTransfer, Inteligo, MultiTransfer, Przelew ING Bank Śląski, Pekao24, Bank Zachodni WBK, Millenet, Deutsche Bank, Bank BPH, Kredyt Bank, PKO BP (konto Inteligo), Credit Agricole, Nordea, Przelew z BPH, CitiBank Handlowy oraz inne.

  • Jak zmienić formę płatności i dane adresowe?

    Aby zmienić formę płatności lub adres dostawy skontaktuj się z obsługą e-sklepu. Można tego dokonać dzwoniąc pod nr tel 81 464 35 73 lub drogą mailową, wysyłając zgłoszenie na adres: sklep@edinos.pl
  • Czy jest możliwość zakupu mebli na raty? 

    Tak, oferujemy sprzedaż mebli poprzez wygodny system ratalny. Informację o takiej formie płatności odnajdziesz przy każdym produkcie.
  • Jak mogę otrzymać fakturę Vat do zamówienia?

    Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT wystawioną na dane firmy wystarczy, że przed złożeniem zamówienia wprowadzisz niezbędne dane w zakładce "Moje Dane" dostępnej w menu konta. Jeśli dokonujesz zakupu bez rejestracji konta, w formularzu zamówienia wybierz przycisk Faktura jako typ rachunku oraz Firma jako typ odbiorcy i postępuj dalej zgodnie z wytycznymi formularza.

 

Reklamacje
  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    Jeśli zakupiony artykuł posiada wadę lub jest uszkodzony, zaloguj się na swoje konto użytkownika, wejdź w zakładkę; Reklamacje, kliknij przycisk: Zgłoś reklamację i postępuj zgodnie z wytycznymi formularza, podając numer zamówienia, szczegółowy opis wad produktu, numery (symbole) uszkodzonych elementów z instrukcji u oraz załączniki: zdjęcia obrazujące usterkę, protokół szkody spisany z kurierem. Po pozytywnym rozpatrzeniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą mailowo, aby przekazać w jakiś sposób zgłoszenie reklamacyjne zostanie zrealizowane. 
    Reklamację można złożyć również mailowo, przesyłając zgłoszenie reklamacyjne na adres: sklep@edinos.pl. Zgłoszenie mailowe powinno zawierać zdjęcia uszkodzonych elementów, ich symbole z instrukcji montażu, oraz informacje jakiego mebla i zamówienia ono dotyczy.
  • Jaki jest czas na złożenie reklamacji?

    Reklamacje z tytułu szkód powstałych w transporcie należy zgłosić w terminie 7 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku gdy reklamacja dotyczy innych wad ukrytych towaru, ujawnionych w trakcie jego użytkowania, reklamacja może powinna zostać złożona w okresie, na jaki została udzielona gwarancja.
  • Jaki jest czas na rozpatrzenie reklamacji?

    Czas na rozpatrzenie zasadności to 14 dni kalendarzowych i w tym terminie otrzymasz od nas informację w sprawie zgłoszenia. Jeżeli zgłoszenie zostało uznane a Twoim żądaniem była wymiana towaru lub jego elementów – poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie, gdy nowe elementy będą do wysyłki. W przypadku innych uznanych żądań: wymiany, obniżenia ceny, czy zwrotu gotówki oczekuj na kontakt telefoniczny lub wiadomość mailową. Pamiętaj: czas realizacji reklamacji jest różny, w zależności od asortymentu i jego dostępności. Dokładamy wszelkich starań, aby był to najkrótszy, aczkolwiek możliwy technologicznie termin.
  • Jak sprawdzić status reklamacji?

    Aby sprawdzić status reklamacji zaloguj się na swoje konto użytkownika i wejdź w zakładkę: Reklamacje bądź skontaktuj się z nami telefonicznie, dzwoniąc pod numer 81 464 35 73 lub mailowo: sklep@edinos.pl
  • Dostarczono mi uszkodzony produkt. Jak spisać protokół szkody towaru?

    Jeżeli paczka jest widocznie uszkodzona, spisz protokół z kurierem w momencie odbioru przesyłki. Jeżeli opakowanie nie było naruszone, a produkt w środku jest uszkodzony, niezwłocznie skontaktuj się z infolinią przewoźnika i poproś o przysłanie kuriera, który spisze protokół. Aby taki protokół był ważny, musi zostać spisany w ciągu 7 dni od daty dostarczenia przesyłki. W przypadku otrzymania produktu uszkodzonego w całości lub w części, wstrzymaj się z jego montażem i zgłoś ten fakt obsłudze sklepu, w celu przesłania reklamacji do producenta towaru i jego wymiany lub naprawy. Złożenie towaru, który jest wadliwy może skutkować odrzuceniem zgłoszenia gwarancyjnego przez producenta mebla.

 

Zwroty
  • Chcę zwrócić produkt. Jak wygląda procedura zwrotu?

    Towar zamówiony w sklepie Edinos.pl możesz zwrócić w terminie 100 dni od daty otrzymania zamówienia. Wzór oświadczenia znajduje się tutaj. Aby skorzystać z możliwości zwrotu produktu, prześlij nam wypełniony wzór oświadczenia na adres mailowy: sklep@edinos.pl, a w odpowiedzi wyślemy adres magazynu dla zwrotu przesyłki.
  • Czy mogę zwrócić materac?

    Możesz zwrócić materac jedynie w oryginalnym opakowaniu. Po jego otwarciu nie ma już takiej możliwości.
  • Czy mogę zwrócić zmontowany mebel?

    Masz możliwość zwrotu zmontowanego mebla. Sprzedawca ma jednak wtedy prawo do zmniejszenia wartości towaru z uwagi na korzystanie z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Ewentualne zmniejszenie wartości będzie ustalane przez sprzedawcę po otrzymaniu przez niego towaru i ustaleniu stopnia zużycia lub uszkodzenia.
  • Czy mogę zwrócić uszkodzony towar?

    Jeżeli otrzymałeś uszkodzony towar, złóż reklamację. Zgłoszenie reklamacyjne możesz wysłać w następujący sposób: zaloguj się na swoje konto użytkownika, wejdź w zakładkę: Reklamacje i kliknij przycisk: Zgłoś reklamację.
  • Zwróciłem zakup, kiedy dostanę zwrot pieniędzy?

    Pieniądze za otrzymany towar zwracane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia przesyłki ze zwrotem na magazyn.
  • 100-dniowe prawo zwrotu.

    Wszystkie artykuły zakupione w naszym sklepie podlegają zwrotowi – można go dokonać do 100 dni od momentu otrzymania przesyłki. Pamiętaj jednak, że przyjmujemy jedynie produkty, które nie noszą widocznych śladów użytkowania lub montażu.

 

Produkty
  • Czy mebel jest zmontowany?

    W parametrach produktu znajdziesz odpowiednią informację o tym, czy mebel jest do samodzielnego montażu.
  • Gdzie znajdę instrukcję montażu?

    Instrukcję montażu znajdziesz w paczce z zamówionym produktem. W przypadku zakupu niektórych produktów (np. wybrane łóżka dziecięce) instrukcja wysyłana jest w wiadomości e-mail, po wysłaniu towaru.
  • Czy mogę zamówić produkt w wymiarach innych niż te, które są podane na stronie?

    Produkcja mebli oferowanych przez sklep Edinos.pl ma charakter seryjny. Oferujemy swoim klientom meble w takiej postaci, w jakiej przedstawione są na stronie internetowej naszego sklepu.
  • Czy mebel wiszący zawiera kołki do zamontowania go na ścianie?

    Kołki nie wchodzą w skład zestawu. Różne rodzaje ścian wymagają różnych typów mocowań. Należy zawsze używać śrub i wkrętów odpowiednich do materiałów, z kórych wykonana jest ściana. Wkręty można zakupić w najbliższym sklepie z narzędziami. 
Moje konto
  • Jak zarejestrować konto użytkownika?

    Jeśli nie masz jeszcze swojego konta, załóż je jak najszybciej! Aby założyć konto wejdź na stronę www.edinos.pl i wybierz zakładkę: Zarejestruj się, następnie podaj adres e-mail, utwórz hasło do konta, potwierdź konieczne zgody i kliknij przycisk: Zarejestruj.
  • Jak zmienić moje dane adresowe?

    W zakładce Twoje konto masz możliwość wglądu do swoich bieżących i zrealizowanych zamówień, jak również utworzenia bądź zmiany swoich danych. Aby uzyskać dostęp do swojego konta zaloguj się za pomocą swojego adresu e-mail oraz hasła.
  • Nie pamiętam hasła do mojego konta. Jak je odzyskać?

    Jeśli masz problemy z logowaniem, lub zapomniałeś hasła do swojego konta skontaktuj się z nami dzwoniąc na nr tel. 81 464 35 73 (pon-piątek 8.00-20.00), lub mailowo: sklep@edinos.pl
  • Jak zapisać się na newsletter?

    Wpisz swój adres mailowy w pole: Zamów newsletter, którą znajdziesz na dole strony www.edinos.pl i kliknij przycisk: Zapisz.
  • Jak wypisać się z subskrypcji newslettera?

    Jeśli chcesz zrezygnować z subskrypcji newslettera zaloguj się na swoją skrzynkę mailową, otwórz jeden z naszych newsletterów i przejdź do dolnej części wiadomości, gdzie znajdziesz komunikat: „Aby zrezygnować z newslettera, kliknij w podany link”. Gdy w niego klikniesz, zostaniesz poproszony o potwierdzenie chęci rezygnacji lub Twoja rezygnacja zostanie automatycznie zapamiętana przez system. W przypadku problemów skontaktuj się z nami telefonicznie, dzwoniąc pod numer 81 464 35 73 lub mailowo: sklep@edinos.pl
  • Jak usunąć moje konto użytkownika?

    Jeśli chcesz usunąć konto użytkownika wejdź w zakładkę Twoje konto i kliknij przycisk: Usuń konto.